مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 31 شهریور 1398 ساعت 12:232019-09-22اجتماعي

توزیع بیش از 2 هزار بسته نوشت افزار در قالب پویش مشق مهر 


برای دومین سال متوالی پویش مشق مهر با هدف تهیه لوازم التحریر برای دانش آموزش تحت پوشش بهزیستی و مناطق کمتر برخوردار آغاز شده است.

- مدیرکل بهزیستی البرز گفت: برای دومین سال متوالی پویش مشق مهر با هدف تهیه لوازم التحریر برای دانش آموزش تحت پوشش بهزیستی و مناطق کمتر برخوردار آغاز شده است.

اسدالله حیدری در گفت وگو با خبرنگار ایسنا منطقه البرز اظهار کرد: این پویش از سوی سازمان بهزیستی کل کشور و با همت خیرین و نیکوکاران ارجمند از 8 شهریور ماه شروع شده و تا 10 مهر ادامه خواهد داشت.

وی افزود: بهزیستی البرز تا کنون دو هزار و50 بسته لوازم التحریر تهیه و به کودکان البرزی اهداء کرده است که این اقلام شامل کوله پشتی، دفتر، مدادرنگی، مداد، پاک کن، تراش، خودکار، خط کش، ماژیک، دفترچه یادداشت و بسیاری اقلام مورد نیاز دیگر دانش آموزان بوده است.

مدیرکل بهزیستی استان البرز ارزش ریالی هر بسته را 350 هزار تومان اعلام کرد و گفت: تا کنون بیش از 700 میلیون تومان جهت خریداری این بسته ها هزینه شده است.

حیدری در پایان با دعوت از مردم نوع دوست البرز در پویش مشق مهر گفت: مردم نیک اندیش و نوع دوست البرز می توانند با مراجعه به معاونت مشارکت های مردمی بهزیستی استان البرز و یا شهرستان ها کمک های نقدی و غیر نقدی خود را برای تأمین هزینه های تحصیلی فرزندان محروم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توزیع بیش از 2 هزار بسته نوشت افزار در قالب پویش مشق مهر 

توزیع بیش از 2 هزار بسته نوشت افزار در قالب پویش مشق مهر